Jäsenyys

Enter ry:n jäseneksi voi liittyä helposti täyttämällä ja lähettämällä jäsenyyslomakkeen. Saat vahvistuksen jäsenyydestäsi sähköpostitse noin viikon sisällä jäsenhakemuksesi jättämisestä.

Jäsenmaksu on kalenterivuotinen. Jäsenmaksulasku lähetetään sähköpostitse tammikuun puolessa välissä tai vuoden aikana liittyville liittymiskuukauden lopulla.

Lue Jäseneduista

Osta jäsenyys lahjaksi

Enterin kolme jäsenyysmuotoa:

1. Varsinainen jäsenyys (vain henkilöille)
  2. Henkilön kannatusjäsenyys
  3. Yhteisön/yrityksen kannatusjäsenyys

Jos haluat lisätietoja jäsenyydestä tai erota jäsenyydestä, ole yhteydessä osoitteeseen info(at)entersenior.fi tai puh. 050 374 8645.

1. Varsinainen jäsenyys

Jäsenmaksu vuonna 2024:

• 30 €, kun liittyy tammi-kesäkuussa (tai jos jatkaa jo aiemmin alkanutta jäsenyyttä)
  • 15 € heinä-joulukuussa liittyviltä

Jäsenedut

Enterin varsinaisena jäsenenä henkilö voi osallistua ja tulla (kaikille avoimien tilaisuuksien lisäksi)

• jäsenille suunniteltuihin oppimistilaisuuksiin, esimerkiksi tietoiskuihin ja ryhmäopastuksiin
  • sähköisten palvelujen testauksiin
  • jäsenretkiin, joita tehdään sekä tietotekniikkaan liittyviin että kulttuuri- ja luontokohteisiin
  • jäsentilaisuuksiin, joita järjestetään mukavan yhdessäolon merkeissä
  • jäsenten suljettuun Facebook-ryhmään, jossa voit kysellä mieltä askarruttavista asioista
  • vain jäsenille tarkoitettuun Enterin tekniikkatupa -Facebook-ryhmään
  • yhdistyksen kevät- ja syyskokouksiin sekä mukaan toiminnan organisointiin
  • vapaaehtoiseksi digiopastajaksi tai muihin vapaaehtoistehtäviin

2024 jäsenyys lahjaksi

Enterin jäsenyys on hyvä aineeton lahja Uudellamaalla asuvalle seniorille! Jäsenyys on voimassa kalenterivuoden ajan.

Täytä jäsenlomake yhdessä lahjan saajan kanssa, koska siinä kysytään lahjan saajan henkilötietoja!

• Lasku lähetetään annettuun sähköpostiin liittymiskuukauden lopulla. Jäsen voi välittää sähköpostiin saamansa jäsenmaksulaskun toiselle henkilölle maksettavaksi. Suoraan lahjan antajalle emme valitettavasti pysty laskua lähettämään.

Kannatusjäsenyys

Kannatusjäseneksi voi liittyä henkilöä henkilö tai yhteisö/yritys, joka haluaa tukea Enter ry:n toimintaa. Henkilökannatusjäsenellä ja kannatusjäsenenä olevan yhteisön/yrityksen nimetyllä edustajalla on yhdistyksen syys- ja kevätkokouksissa läsnäolo- ja puheoikeus, mutta ei äänioikeutta.

2. Henkilön kannatusjäsenyys

Jäsenmaksu 100 € / kalenterivuosi.

Henkilökannatusjäsenellä on varsinaisen jäsenen kaltaisesti oikeus halutessaan osallistua yhdistyksen toimintaan.

3. Yhteisön/yrityksen kannatusjäsenyys

Jäsenmaksu vähintään 500 € / kalenterivuosi.

• Kannatusjäseksi liittyvä yhteisö/yritys mainitaan tällä sivulla ja lisäksi se saa logonsa Toimintamme-sivulle.
  • Kannatusjäsen saa omaan käyttöönsä "Enterin kannatusjäsen 2024" -logon
  • Kannatusjäsenen edustajalle lähetetään uutiskirje 2-4 kertaa vuodessa
  • Muusta mahdollisesta yhteistyöstä sovitaan tarkemmin Enterin toimiston ja hallituksen kanssa

Enter ry:n kannatusjäsenet 2023: