Tue toimintaa

Enterin opastus on aina maksutonta, mutta voit halutessasi osoittaa tukesi toiminnalle muulla tavoin.

Jäsenyys

Yksityishenkilönä voit olla joko Enterin varsinainen jäsen tai kannatusjäsen. Lue lisää Enterin jäsenyydestä Jäsenyys-sivulta.

• Voit myös antaa Enterin jäsenyyden lahjaksi!

Yrityksille: Yhteisön/yrityksen kannatusjäsenyys

Tue tiimiä -verkkokauppa

Enter ry on mukana Tue tiimiä -verkkokaupassa. Käyttämällä tiimikoodia qe1051, tuki ohjautuu yhdistykselle.

Tue tiimiä -verkkokaupassa asioimalla kuka tahansa Enterin toimintaa arvostava voi osoittaa tukensa Enterin toiminnalle.

Verkkokauppa sisältää kaikenlaista tavaraa, ja erityisesti paljon lahjaksi sopivaa. Kaupasta löydät mm. herkkuja, lahjakortteja, asusteita, kodin & sisustuksen tuotteita sekä vuodenajan mukaan vaihtuvia tuotteita.

Toimi näin: kun teet Tue tiimiä -verkkokaupassa tilauksen, kirjaa ennen maksamista ostoskorissa tiimikoodi-kohtaan qe1051.
Näin tilauksesta kertyy Enterille tukisumma.

Tukisumma on tuotekohtainen: kunkin tuotteen kohdalla näet eriteltynä summan, joka sen ostamisesta ohjautuu Enterille.

• Valikoimassa on paljon Suomessa valmistettuja tuotteita ja itse palvelu on suomalainen.

• Verkkokaupan ja sen valikoiman löydät osoitteesta https://tuetiimia.fi/
Kuvakaappaus verkkokaupasta. Kuvassa näkyy kuusi tuote-esimerkkiä: heijastinkengännauhat, kompressiosukat, pyörän lamppu, kotimainen yrttisuola, termospussi eväille ja eettinen tiskirätti.
Kuva verkkokaupasta.